Utan min bättre hälft.

I söndags hade jag och mitt hjärta en jättemysig dag som vi avslutade på Speakers med ett glas rött, vi hade nämligen 2,5 år tillsammans, helt fantastiskt, och jag faller bara mer och mer för honom för varje dag som går. Visst är det inte klokt att man kan vara så kär i någon så att man nästan går i sönder?! Men underbart är det!

I måndags morse åkte min bättre hälft till Liverpool/London för att titta lite fotboll och umgås med ladsen, som man så fint hade sagt i det där fotbollstokiga landet. Vad jag då vill ha sagt med detta är att jag kan knappt andas utan honom och det kan inte bli torsdag fort nog så jag kan få pussas och kramas med honom igen. Som tur är har jag varit upptagen med jobb, hundar och katter nu under dessa två dagarna, annars hade jag nog blivit tokig. Men som sagt, bara två nätter kvar sen är allt som det ska igen.

Förresten så har vinter kommit på riktigt till Sverige, sådär en till två månader försent tycker jag, jag vill ha vår.. NU!

Lämna en kommentar