2013 blev 2014.

Jag inledde 2013 med en öl i handen på en strand i Thailand och med solen i ansiktet kände jag att detta var ett perfekt sätt att börja ett nytt år.

2013 var även året då jag tog examen, såg Bruce Springsteen, åkte till Prag, fick ett nytt jobb, gick upp säkert 10 kg (men vem räknar?!), slutade gymma (kanske därav dem 10 kg?), hade fantastiska grillkvällar med underbara vänner, karnevalen varade i 9 dagar, sommaren var på sin topp och bjöd på ljuvliga dagar och kvällar, vi flyttade till en större lägenhet med bättre läge, Coldplay (som alla andra år) dominerade i högtalarna, John Mayer delade denna första plats i högtalarna, fick veta att jag skulle bli faster till en lite flicka, börja uppskatta Håkan Hellström, lärde känna massa nya underbara människor, träffade en del som jag inte har träffat på en evighet (good and bad), skrattade, grät, dansade, drack drinkar, mina fina vänner Linda och Robin förlovade sig OCH köpte hus (?!?!?!?), Kevin Walker vann Idol trots att han kanske inte hade den bästa sångrösten.. Ja ni ser ju själv, vilket år det har varit!!

Året avslutades på ett lika magnifik sätt som det började, nämligen i Svalöv, hos några av mina absolut finaste vänner, Linda och Robin. Det var glada skratt, god mat, underbara människor och dansande på ClubSeven. Och när jag stod där på tolvslaget och skålade med min sambo och mina närmsta vänner så tänkte jag tillbaka på det gångna året och insåg att det hade varit ett jäkligt bra och händelserikt år och givetvis ska år 2014 toppa det.

2014 kommer nämligen bli det bästa året någonsin!

John Mayer i Globen den 12 juni är redan inbokat med Linda och Robin, så bara det är en av mina drömmar som slår in och jag tänker satsa på att det blir fler än den som gör det!

Så alla vänner, bekanta, läsare.. Gott 2014 på er!

En reaktion på ”2013 blev 2014.

Lämna en kommentar